lördag 14 april 2012

5dagar och 1kg ned.... 80,7kg vägde jag in på idag

Fick en förkylning när jag kom tillbaka till jobbet efter påsken, så träningen har det inte varit mycket av i veckan. Men... kosten har jag gjort en förändring på och det är att jag dragit ned lite på frukosten. 1 bacon skiva, 2 ägg och ett glas Juice(Kolhydrater :-) eller vi kan kalla det vitaminer.... Lite gott ska det finnas med... Resultat utan träning: 5dagar och 1kg ned. Känner att jag är på rätt väg. Kroppen fortsätter förbränna under vila.
Nu ska jag även testa att ta WNT diet caps vid måltiderna under en tid framåt för att se om det ger något. Ska öka förbränningen i kroppen och även ge lite energi.
Nu blir det frukost: 1 skiva bacon, 2 ägg och juice. Sedan om nån timme är det gymmet som hägrar!
Träna väl och ät rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar