söndag 14 oktober 2012

De 2 gångna veckorna

Kört styrkepass 2 gånger i veckan och på det gått en massor promenader. Stegtävlingen på korpen har gjort att viktökningen inte tagit fart. Kör ca 9 000steg i snitt per dag. Ligger på 76kg och inte de 77-78kg som jag vill komma upp till. Men ska säga att kroppen har bränt fett! Musklerna på låren börjar att synas och det känns hur skönt som helst. Har inte haft så lite underhudsfett någon gång tidigare i min träningskarriär! Promenader tillsammans med tung styrketräning ger resultat! Här ska det bli snygga muskler. Inte bodybuildare storlek utan mer åt fitness hållet. Har inte ätit så mycket fett som jag borde till måltiderna men har ändå orkat med träningen. Idag blir det att gå till gymmet i eftermiddag och köra ett pass med set om 5 repetitioner. Blir bra eftersom jag har en förkylning i kroppen så tar jag inte ut kroppen fullständigt i gymmet. Kommer troligen att skrämma iväg förkylningen ur kroppen, hoppas jag.
Träna väl och ät rätt!
www.lofvendahls.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar