lördag 8 september 2012

Lite ont i halsen och träning V36

Blev till att kurera halsen i början av veckan då ungarna dragit hem lite baciller från förskola och skolan. = ingen träning förrän idag. Passade på att ta lite foton i gymmet på gymmet.
Passet idag blev lite stört av att Actic dragit dit nya maskiner och bytt ut en del av de gamla. Vilket resulterade i att det tog lite tid att få till inställningar på de nya maskinerna. Var ju inte precis samma vikt som på de gamla för att kunna träna. Benmaskinen fick det läggas på 164kg på och jämför jag med gamla maskinen hade jag 120kg. För jag kan ju inte ha blivit så mycket starkare pga att jag haft halsont och vilat från  träning i veckan :-). Efter duschen kändes det som att kroppen var redo för ett nytt pass även fast jag kört hårt på varje muskelgrupp. Kommer nog känna av träningen senare ikväll eller imorgon då det högst troligen blivit nya muskelfibrer som fått bekänna färg idag.
Matväg den gångna veckan: Bara lågkolhydrat med lite extra kolhydrater till frukost. En och annat vinglas och öl blev det när vi hade minikonferens med våra nordiska grannar. Och vad visade då vågen? 76,1kg!!! Har gått ned nästan 1kg på att bara äta! Vågen kommer troligen ligga på över 77kg imorgon då dagens träning gör att musklerna suger åt sig vatten.
Träna väl och ät rätt!
www.lofvendahls.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar