lördag 10 augusti 2013

Löpning och styrka idag

Körde ett löppass till gymmet på 4,1km. Tiden blev inget att skryta med då jag bara mäktade med 5,15min/km. Långt från de 4min/km jag som sämst måste hålla för att klara 20min på broloppet.
Blev ett tänk på hur jag ska kunna springa snabbare. Intervaller kommer det att bli mer av. Körde idag ett litet intervallpass på väg hem från gymmet med ruscher mellan lyckstolparna.
På gymmet blev det ett tungt pass med mycket vikt och max 6-10 reps per set en maskin för benen bara. Väl hemma blev det utfall som var det andra jag ska köra mer av för att öka hastigheten på löpningen. Så det är bara att köra på och hoppas att resultaten kommer! Körde även en magövning hemma. Nu blir det frugans Kesoplättar! #Träning #löpning #Kesoplättar
Träna väl och ät rätt!
www.lofvendahls.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar