lördag 12 oktober 2013

Under 20 min broloppet och nu nya mål

Broloppet klarades på den tid som var utsatt. 19:46. Kunde gått fortare om jag hade haft fritt fram att springa och inte kört MTB dagen innan. Men nöjd. Varit på resande fot i veckan och inte tränat då så det var skönt att köra ett hårt pass i gymmet idag. Och på det löpning ca 3,9km och 2,4km efter. körde med lite mer repetitioner idag men bara 2 set på varje maskin. blev 5-20 reps. 20 reps var det på benmaskinerna. Otroligt vad stark jag kände mig när jag körde benövningarna. Kan det vara att jag kört #squats sedan början av månaden? Tror det. Var lite svagare i arm och axelövningarna idag. Men det tar vi snabbt igen. Blir att bygga lite muskler den närmsta tiden innan jag går till baka och kör tunga pass med max 3 reps per set. Varför? Jo ska testa om detta gör mig snabbare så att jag kan få ännu bättre kondis fram till vårkanten.
MTB blir det imorgon. Längtar efter att köra ut med nya cykeln igen.
Och för att påpeka det igen: Kör på med Liberal LCHF och det funkar med träning för de som tvivlar! 50-100gram kolhydrater per dag blir det. Vissa dagar bli det mindre och andra lite mer.
#LCHF #Träning
Träna väl och ät rätt www.lofvendahls.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar