lördag 1 september 2012

Fredag Golf, Lördag Styrka + jogging

Fredagen blev en lite uppvisning i hur dåligt jag spelar och hur bra Tomas Lindh PRO på Motala GK spelar. Han bollkänsla jag ???? ja något. Träffade bollen bra ca 10slag av hur många vet jag inte. Men roligt hade vi. Dagen träning blev tung. Och då i den bemärkelsen att jag la på lite vikter och körde 6-8 reps per set. Nu ska vi se vad musklerna säger om det efter någon vecka eller så. Större ska de bli! Matväg blir det att ta lite mer kolhydrater för att se till att glykogen förråden är påfyllda inför varje pass. Så nu blir det runt 100g kolisar på de dagar jag ska träna. Målvikt 78-79kg muskler. Ja inte bara muskler, lite annat innehåller ju kroppen med.
Träna väl och ät rätt!
www.lofvendahls.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar