fredag 21 mars 2014

Kalorideffen ger resultat och mer ska komma

Fullt fokus på träning och jag Fredrik räknar kalorier för första gången i mitt liv. Testar om kraftigt underskott av kalorier ger mer fettförbränning. Till det ska jag säga att jag även var sjuk/förkyld i 4 veckor så det blev uppehåll i träningen. Men nu har jag kört drygt en vecka och mätt och vägt alla måltider och ska säga att det krävs mycket mat för min del för att komma upp och få överskott! 1500-1700kcal och ändå inte skurit ned på mer än den där glassen som slank ned några kvällar i veckan. Resultat 1 kg ned de första dagarna och nu 0,5kg upp i muskler som börjar komma tillbaka. Men ska upp till 77kg från de 75,5 som jag gått ned till under sjukdom och kalorideff. Ska poängteras att det äts LCHF även under denna kalorideff. Lite mindre Bacon och fett har det dock blivit. Men inget sviktande humör och trötthet! Mår helt enkelt toppen!
Träna väl och ät rätt! www.lofvendahls.se
#kalorideff #träning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar