lördag 18 mars 2017

Lång tid med sviter av förkylning som inte vill släppa

Tråkigt nog så har kroppen blivit förkyld direkt efter att jag känt att jag kan börja köra hård träning igen. Bara blivit 2-3 pass i veckan och lätta sådana emellanåt. Någon vecka blev det bara ett pass.
Nu idag körde jag ett hårt MTB pass på slätten. Läste att det skulle vara 4-5m/s i vind. Men det visade sig att det var i Stockholm! Blåste runt 8-10m/s och hade motvind 30km av turen på 50km. Var nöjd ändå men trött som bara den i benen när jag kom hem. Pulsen hade legat konstant på zon 4 och 5 idag. Och det under nästan 2 timmars tid. Så det får jag vara nöjd med att ha klarat av. I morgon blir det simträning. Träna väl och ät rätt! www.lofvendahls.se www.svensktkosttillskott.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar